Distanța totală: Închide

Un loc pe podium la Webstock 2012

Vineri – 28 septembrie 2012, a fost una din cele mai importante zile pentru industria de social media din România. Sub sloganul „online suntem mai puternici”, cea de-a V-a ediție Webstock s-a desfășurat anul acesta la București și adus față în față companii, bloggeri, oameni din social media, agenții, oameni de succes sau oameni aflați la început de drum. În competiția evenimentului – Webstock Awards, la categoria Utility, unde au fost propuse idei ce-ți pot ușura viața de zi cu zi, proiectul acesta, obiectiveturistice.drumliber.ro a obținut locul trei. Dintr-un total de 244 de proiecte au fost selectate 190, și puține sunt cele ce au obținut o diplomă. La categoria în care ne-am înscris, în finală, alături de noi au mai ajuns încă 12 echipe (proiecte).

Dacă pe parcursul zilei, la conferințele și dezbaterile Webstock, precum și la discuțiile din pauzele de cafea atmosfera a fost una foarte prietenoasă, destinsă, firească, la Gala de premiere lucrurile nu au mai stat deloc așa: majoritatea proiectelor câștigătoare aveau în spate echipe mari și susțineri financiare generoase.

După anunțarea câștigătorilor la câteva categorii mi-am zis în gând: „noi suntem în finală alături de astfel de proiecte!”. Și puțin mai târziu, când s-a anunțat categoria noastră, cu degetele încrucișate la spate mi-am imaginat cum s-ar auzi, strigat de pe scenă, numele aplicației noastre. Apoi s-a auzit Drum Liber!

Ce înseamnă pentru noi acest premiu și ce-i cu atât de mult entuziasm pentru un loc trei și-o diplomă roșie cu simbolurile Webstock? Iată răspunsul: o echipă mică, formată dintr-o mână de oameni, motivați doar de pasiunea și dorința lor de a face cunoscute, lumii, obiectivele naturale sau antropice din România, fără nicio susținere financiară, câștigă un premiu la un concurs în care s-au înscris o mulțime de mari companii. Și acum, după o zi, mă întreb dacă e real…

Recunoașterea aceasta mai are și-o puternică componentă motivațională. Acest loc trei mi-a întărit faptul că nopțile nedormite, că miile de ore acordate documentării, că numeroasele excursii la fața locului, că multitudinea de discuții și dezbateri pentru găsirea unor soluții care să aducă informația, cât mai facil posibil, în fața utilizatorilor, că numeroasele provocări venite de pe partea tehnică (programare), cea din spatele a ceea ce se vede, dar și că numeroasele noastre emoții și trăiri au o finalitate – o pagină web ce ajută și inspiră un călător prin România să-și facă planuri de excursie așa cum simte și cum dorește el. Acest loc trei îmi face mai puternică și credința că drumul pe care am ales să merg este cel bun. Da, doamnelor și domnilor ce ne treceți pragul, suntem entuziasmați și fericiți să vedem că proiectul nostru este apreciat și-n mod oficial!

În încheiere aș vrea să-i mulțumesc fiecărui membru al juriului pentru încrederea ce ne-a acordat-o oferindu-ne acest premiu. Mi-ar plăcea să avem și-un feedback, cu critici și sugestii, păreri.

Diploma Webstock – locul 3 la categoria Utility pentru site-ul cu obiective turistice din România

Pozele pe scena Webstock ni le-a făcut Sorin Rusi:

Cu Andrea pe scena Webstock
Când am ridicat diploma la Webstock 2012
Când am ridicat diploma la Webstock 2012 (2)
Când am ridicat diploma la Webstock 2012 (3)
Câțiva oameni de turism on și offline la Webstock 2012 (Dragoș Pirnog – Explore Travel, Andrea David – colegă la Drum Liber, Carmina Nițescu – Travel with a Smile, eu – șef pe plantația de la Drum Liber, Alexandra Roșca – Paravion, Petruș Lungu – Ghid Turistic Digital 2.0)

Încearcă și tu aplicația. Caută-ți locurile natale sau cele în care locuiești acum și vezi dacă locurile tale preferate sunt sau nu pe lista noastră. Propune-ne obiective turistice, povestește-ne despre locuri frumoase!

Citește articolul »


Tutorial video: cum se folosește noua interfață a site-ului cu obiective turistice

Pentru că ne dăm seama că nu toată lumea s-a născut cu calculatorul în brațe, am realizat un scurt film în care prezentăm zonele principale ale site-ului nostru cu locații turistice. Va urma și un altul cu detalierea funcțiilor de căutare, dar până atunci, vă dorim vizionare plăcută! Desigur, vorbim despre noua interfață a site-ului!
PS: filmul durează 7:10.
PS2: Ca să vedeți filmul cât mai bine, alegeți „calitate HD” (rotița din youtube, dreapta jos).

Citește articolul »


Noua interfață a site-ului cu Obiective de văzut în România

După multă muncă și inspirație, am lansat noua interfață a site-ului cu obiective turistice. Ce oferă în plus noua față? Nu uita să urmărești și filmul-tutorial despre cum se folosește site-ul.

  1. Design „responsive”. Asta înseamnă că site-ul se va adapta la rezoluția calculatorului dumneavoastră. Dacă rezoluția e mică, meniul se va transforma cu totul, va apărea un buton și doar la click pe el se va deschide meniul. Elementele se repoziționează în funție de rezoluție, pentru a vă da șansa să vedeți site-ul de pe orice aparat care are un browser modern.
  2. Culori mai contrastante, texte mai ușor de citit, efecte vizuale plăcute. Dați click pe meniul de sus, intrați la Contact, propuneți obiective. Cu toate interacționează mai plăcut cu dumneavoastră.
  3. Harta cu obiectivele este acum mult mai vizibilă. Este în dreapta, vizibilă fără a derula pagina. Asta într-un ecran măricel, evident, că doar trebuia să se și vadă harta 🙂 Credem că este mult mai bine decât înainte și avem convingerea că suntem pe drumul cel bun.
  4. Am adăugat posibilitatea căutării după TITLU. Primul câmp de căutare îți găsește obiectivul dorit prin tastarea unei bucăți din titlul acestuia. Nu doar atât, dar precum Google știe să lucreze cu și fără diacritice, așa face și această căutare: dacă scrii „abația” sau scrii „abatia”, o să vezi obiectivul tău în lista cu rezultate! O căutare mai intuitivă de atât cu greu găsești!
  5. Probabil cea mai mare veste este că vom avea și aplicații pentru mobile (smarphone-uri). Adică veți putea beneficia de aplicația noastră cu obiectivele de vizitat în România direct de pe mobilul inteligent, la purtător! Suntem în perioada de tatonare a terenului, iar în luna august vom începe lucrul mai serios. Primii care vor avea norocul să se joace cu aplicația marca DrumLiber.ro&prietenii sunt posesorii de Android!

Noi credem că este unul dintre cele mai istețe site-uri din România în acest moment și sperăm să vă placă noile facilități și noua intefață. Așteptăm, desigur, să ne spuneți prin comentarii sau emailuri așteptările, încurajările sau părerea voastră!

Cu drag,
Florin, din partea echipei drumliber.ro

Citește articolul »


Obiectivele dintr-o zonă căutată și marcarea celor din apropiere

Iată că am pus online și căutarea după o anumită locație. Jucați-vă puțin cu ea, să vă obișnuiți. Căutarea va face zoom pe hartă în acea zonă ce reiese în urma căutării și va afișa în balonul locației căutată numărul de obiective turistice din acea zonă. (mai mult…)

Citește articolul »


Harta cu obiectivele de vizitat și alte update-uri

Ultima modificare masivă la aplicația noastră tocmai a ajuns online. Probabil ați și văzut harta cu obiectivele, iar unii dintre voi v-ați și jucat puțin cu ea. (mai mult…)

Citește articolul »


Avem îmbunătăţiri la site, dar şi o listă cu mai multe obiective turistice

Vă prezintăm pe scurt câteva îmbunătăţiri la acest site: de la ultima numărătoare am adunat aproape încă 100 (mai mult…)

Citește articolul »


1 Decembrie 2011. Lansarea. La mulţi ani România!

De ziua României noi am zis să îi facem un cadou. Unul simplu pentru început, dar pe care îl vom creşte (mai mult…)

Citește articolul »


Din blog citire

Un loc pe podium la Webstock 2012

Vineri – 28 septembrie 2012, a fost una din cele mai importante zile pentru industria de social media din România. Sub sloganul „online suntem mai puternici”, cea de-a V-a ediție Webstock s-a desfășurat anul acesta [...]

Citește articolul »

Tutorial video: cum se folosește noua interfață a site-ului cu obiective turistice

Pentru că ne dăm seama că nu toată lumea s-a născut cu calculatorul în brațe, am realizat un scurt film în care prezentăm zonele principale ale site-ului nostru cu locații turistice. Va urma și un altul cu detalierea funcțiilor de căutare, dar până atunci, vă dorim vizionare [...]

Citește articolul »

Noua interfață a site-ului cu Obiective de văzut în România

După multă muncă și inspirație, am lansat noua interfață a site-ului cu obiective turistice. Ce oferă în plus noua față? Nu uita să urmărești și

Citește articolul »


Citește pe drumliber.ro

Denumire

Categorie

Localitate

,

Jud

Fă-ţi ruta

1. Pivniţele Rhein&Cie (Azuga)
"Pivniţele Rhein & Cie Azuga”, nume predestinat, venind de la faimoasele plantaţii viticole române de pe malurile Rhinului, erau până în 1945 "Furnisorii Curţii Regale a României”, statut recuperat în anul 2006 când Cramele Halewood au primit certificatul de furnizor al CMSRM I al României. Pivniţele RHEIN Azuga au fost construite în 1892 de către Wilhelm Rhein – descendentul unei familii germane stabilite de peste 500 ani în zona Brașovului și care a adus în România metoda tradiţională de producţie a șampaniei. Pivniţele Rhein reprezintă cea mai veche "locaţie” unde se produce fără întrerupere, încă din 1892, vinul spumant după metoda tradiţională (metoda Champenoise). Halewood este prima companie care a oferit turiștilor posibilitatea de a vizita o cramă funcţională, din dorinţa de a veni în întâmpinarea celor care vor să regăsească atmosfera autentică a unei fabrici de vin spumant, care impresionează atât prin arhitectura proprie, cât și prin frumuseţea domeniului pe care este situat. Program de degustare: Luni - Duminica 08:30 AM - 04:30 PM Pentru zilele de Sambata si Duminica este nevoie de o rezervare prealabila (+40 748 213 164, diana.binder@halewood.com.ro).
Azuga, PH Vezi pe hartă Click pentru a sări la hartă! Coordonate GPS:  45.44559, 25.5555